Поддръжка

Концепцията на нашата компания отговаря на изискванията за надежден сервиз за нашите клиенти и е фокусирана главно върху поддръжката на оборудването, за да осигури нормална и непрекъсната работа, удължавайки живота му.

Компанията ни разполага с инфраструктура, подходящо обучен персонал и най-съвременно оборудване:

  • Project Management Teams включващ хора с опит в организацията и надзора на проекти.
  • Технически отдел включващ инженери, електроинженери, техници оборудвани с:
    • Сервизни автомобили
    • Мобилни телефони за директна връзка с техниците
    • Голямо разнообразие от екипировка (инструменти), отговарящи на изискванията на сертифицирана лаборатория и подготвени за:
    • Инсталация и пускане в експлоатация
    • Извършване на превантивна профилактика
    • Откриване и поправяне на повреди
  • Help – Desk работещ 24/7, за да:
    • Приеме Вашият сигнал
    • Предложи помощ по телефона
    • Приотизира обажданията
  • Наличност на резервни части и/или устройства.
  • Customer Service отдел , който събира и обработва данните и информацията за инсталираното оборудване; консултира технически и финансово клиента с цел оптимизиране на инсталацията.

Новини


25 окт 2010Datacenter Infrastructure in Sofiaповече

20 яну 2010Liebert XDFN Panduit Editionповече

21 дек 2009Liebert CRVповече

White papers


01 май 2011Application Considerations for Cooling Small Computer and...повече

01 апр 2011Longevity of Key Components in Uninterruptible Power Systemsповече